How do you walk with your head held high

Du är så jävla dum i huvudet.
Jag orkar inte mer.
Det stör mig att jag lagt tid på dig och försökt till mitt yttersta.
Jag har satt andra åt sidan endast för sin skull.
Som tack går du och beter dig så här.
Hur kan du leva med dig själv?
Och att du har mage att beter dig så mot henne!
Hon finns inte längre och ändå försöker du,
Ändå fortsätter du,
Ändå lyckas du
Jag förundrar mig över hur du fortfarande känner dig berättigad att bete dig som du gör efter allt du redan gjort och utsatt alla för.
Det är inte rättvist.
Vad som gör det hela så mycket svårare är att jag känner en enorm avsky gentemot dig.
Jag hatar dig.
Jag hatar mig själv för att jag hatar dig.
Jag vill känna totalt likgiltighet
Så är inte fallet.
Inte än.
Men tiden kommer att gå som tur är
Och efter ett tag kommer jag ha lyckas.
Vänta du bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0