En ring på det raa?

Pengarna var fixade
Humöret var på topp
Vi hade vissioner
Stockholm stad låg för våra fötter ingen kunde stoppa oss
eller vänta, jo

Vi hittade inte så mycket
men jag klirra ihop till en klänning iaf.
Den ska jag ha imorgon på en trevlig liten middag för fyra.
Det blir dock inte så väldans svart och svårt för mig imorgon, lite synd men jag ska vara tapper.

Jag väntar just nu på att min mobil ska vibrera.
Det ska jag fortsätta med till den gör det.

sorgligt
En ring på de ra?
puss

Kommentarer
Postat av: frinken.

Trevlig tur på stan min vän, synd bara med min fin fina bysthållare som inte riktigt kom överens med min plånbok.. men men. jag hade trevligt ändå, och klänningen din är vacker, oh så vacker!

ja, jag tycker vi kör en ring på de!

2009-12-03 @ 21:56:48
Postat av: Camilla

en ring på frinkens kommentar!

2009-12-03 @ 22:54:25
URL: http://skithundstor.blogg.se/
Postat av: Tove

Frinken: ja trevligt trevligt.

Din bysthållare är inte långt borta ändå. All kärlek har som sagt ett pris ;)

Camilla: det låter prima, vi kör en ring på det!

2009-12-04 @ 08:10:05
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0