Juldagen

Att börja morgonen med en julotta är nog ganska bra.
Det sätter ramen för resten av dagen.
Dagen blir lugn och godtrogen.
Den blir även väldigt trött eftersom julottan insisterar på att vara klockan sju.
Jag tog med mig min kära mormor i alla fall.
Hon uppskattade det tror jag, det gjorde jag hur som helst.
När jag kom hem, efter den stora kyrkofrukosten som följde stupade jag direkt.
Jag hade sovit en och en halv timme sammanlagt, tack vare underliga telefonsamtal.

Nu har jag lekt med min cam.
Den är så förbaskat kornig.
Imorgon ska jag med lite tur köpa en ny kamera.
En riktig kamera.

Kornigt eller ej, egopics blev det.
Jag tänkte visa dom, för jag har inget bättre för mig :)


Grimaser livar upp stämningen, även när man är själv.


Jag skulle visa min outfit men det blev bara blur. så här försöker jag sätta på mig min tröja och se naturlig ut. lyckas jag? nej.










Tillslut lyckades jag ta en bild utan att posa.


Julens tema, för mig är ren och fri (där av inget smink eller bh tills jag är tillbaka i sthlm).
Nu tog min skiva slut, jag måste dra mig upp ur den här stolen och byta...

puss

En sak till förresten.
Tro det eller ej men jag saknar min syster.
Något fruktansvärt.



Puss Hanni



Kommentarer
Postat av: rebecca

söta tove :)

2010-01-17 @ 22:57:55
URL: http://reyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0