Shake

Hej

Jag och Sigrid tog oss en tur på strand och tittade på alla söta småsaker.
Siggi köpte ett par skor och lite bebis kläder.
För mig blev det bara en tofs med en sidenblomma på från fröken söt,


Den är väldigt söt men jag tvivlar på att den kommer bli använd så mycket, tyvärr. men jag ska göra mitt bästa.


Jag hita lite bilder från i fredags också. jag slänger upp dom nu när jag ändå håller på


Milla (som ny är i brasilien, lyllo)

Frida, en väldigt suddig Frida

(förlåt Freddie det blir ingen bild på dig, publishme är jätte segt och jag orkar inte vänta)
som ni ser var ljuset på caféet väldigt luddigt så bilderna blev bluriga. men men.

Inga bilder blev tagna hos Ida där vi såg på idolfinalen. Det var roligt ändå
och meningen
- shake that Yoda
summerar kvällen ganska bra.

Nu ska jag se på en så romantisk film som möjligt så jag kan sova gott sen.
imorgon är det måndag och min panka vecka går av stapeln. jag lyckades skramla ihop till en 20ga så jag skippar engelskan och går och simmar ist.

puss iaf nu åker the note book in.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lucky me I guess! Har mejlat dig, hoppas allt e bra :)

2009-12-15 @ 03:16:04
URL: http://skithundstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0