Små lätta vingar, som jag lätt skjuter undan, som jag lätt förringar som vilka vingar som helst, vilka känslor som helst Rationell, vi kanske ses ikväll

jag är mör i hela kroppen.
betyder det att jag är otränad eller att jag jobbade hårt? :b
det spelar inte så stor roll det gör ont när jag rör mig iaf.
Idag ska jag pack till uppsala...
Det mesta ska med i klädväg och sen är det skivor, böcker och filmer som ska få plats.
Jag måste troligtvis ha en separat väska för mina målar grejer annars kommer det aldrig funka.
Det här måste vara ett otroligt ointressant blogginlägg för dig som läser, men det är min blogg så HA!
Eftersom att det är jul (hur lilla jag än tycker om det) så ska jag unna mig själv ett nytt målarblock.
(okej den förra meningen var onödig)

Idag kommer Lars Winnerbäck vara min gud misstänker jag.

" Jag har ett hem bort i skogen, snårigt och svart, där har du aldrig vart
Där faller löven om våren
Där har jag gjort mig en kvart, i dom djupaste snåren
Vi skulle aldrig ha mötts, när vi fötts
på så olika delar av världen, men en fjäril flyger mellan oss ibland
Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka
som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst
Men ändå, vi ses igen vi två

Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till

att fånga en fjäril "



Kommentarer
Postat av: Amanda

Du, nyårsplaner finns och jag vill väldigt gärna att du följer med.

Om du har lust och vill och känner för det. Mimmi har fest, prata med henne om du vill med eller så säger du till mig så frågar jag henne.

Och du, uppsala, jag stannar så länge jag får, säg till när du vill ha sällskap, jag åker ju gratis jag med så jag kan pendla hur mycket som helst :)

2009-12-22 @ 13:43:59
URL: http://mellanting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0