uschochfyochblä

ingen bra dag
ingen bra dag alls
att min syster ligger och sparkar på väggen i rummet bredvid hjälper inte
jag skulle aldrig tagit den där jävla sprutan.

Gjorde minnes provet i teknisk psykologi idag också, jag kunde inte komma ihåg ett enda nyckelord (ironiskt nog). som tur va satt jag bredvid Llyn som är hundra gånger bättre än mig. alltid.
tack och lov att vi slipper Siddies hemska prov nästa år!

nu måste jag ta en promenad eller komma ut här ifrån iaf annars kommer min syster snart hamna i klädkammaren...

Kommentarer
Postat av: llyn

nähäääj, jag är inte alls så bra jue :(

2009-12-06 @ 22:27:30
Postat av: Tove

johooo e du jöö!

2009-12-07 @ 00:51:22
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0