wääänsdäj

onsdagsångest
Imorgon är det nationellla i matteB för min del. det kommer jag garanterat faila på, så mitt stora dilemma är idag om jag ens ska ta upp boken och försöka... får se hur det blir med det...

Här är resten av veckans schema:
(listor är roliga och jag har tråkigt)

Torsdag:
- nationella prov
- fika med Chris
- tvätta

Fredag:
- lämna Ciaradh
- avskedsfika (deet låter så dramatiskt, vi kommer sakna dig men du kommer ju tillbaka, knasboll :* )
- lussebak
- idolfinal (bara för att...)

Lördag:
- städa
- mammas glöggparty
- förhoppningsvis något roligare (!)

Söndag:
- lucia fika (inget bestämt men det är ett måste)

Anna har namnsdag och imorgon har Malin namnsdag
Grattis mina nära och kära :*

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan hoho

jag tar åt mig äran lite på malinnamnsdagen också (a) hihi. god lukk på matteprovsak, och listor är bästaste! tumme upp! (:

2009-12-09 @ 21:45:52
URL: http://enlitenbitavallting.blogg.se/
Postat av: Camilla

hur ska ni klara er utan mig? nejmen jag kommer grina, så ere bara!

2009-12-09 @ 22:44:00
URL: http://skithundstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0