TO KEEP OR NOT TO KEEP, THATS THE Q

Hej, äntligen!
Publishme.se har vägrat fungera, men så :)

Igår var det överraskningsfest för Strawberry i bro.
Det var kul så länge det varade och hon såg väldigt frövånad ut.
Natten var... händelse rik kan man lungt säga. Jag vill hellst glömma bort den helt.
delete, deltead

Jag här på min stol och pratar om onödig fakta med min mor och kollar på när hon packar.
Jag kan vårat gamla telefonnummer tex.
Det är onödigt, jag kommer aldrig ha använding för det igen (Ja jag har testat att ringa och nummret är ej i bruk)
Men jag kan inte direkt sudda... men ett telnummer hit eller dit kan jag leva med :)

18.30 ska jag träffa Llyn i skanstull för vi ska ta en promenad. Det ska bli trevligt tycker jag.
Det är bäst att jag hoppar in i duschen redan nu så jag inte blir lika sen som vanligt...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0