IF YOU GOT THE MONEY!

[Jag har inga pengar]

Idag är det lördag och jag är glad.
Gårdagen var rolig, här kommer den i punktform;

  • Gymnasiemässan (det blev mer som en tomteverkstad, duktigt jobbat!)
  • Tårta på tc med Llynsie (spottkoppen fyllde xår, längder med tårta runt hela Ringen, mums)
  • En uppsala-stockholm tur med mamma (Jag behövde ladda min ipod så jag kombinerade det med att umgår med min mor på jobbet, trevligt)
  • Hem och vända (hål i strumpbyxorna och halvt plattat hår)
  • Kärrtorp (Förning med Ida, Heleni, Antonia, Norea och Melina hemma hos Ida, HåkanH och vin det kan inte bli så mycket bättre!)
  • Esther (Drog till esther och hade det nice, pratade och dansade)
  • Efterfest (efterfest hos en kille som vi hittade, han hette också håkan, det var lite lame men trevligt)
  • Hem igen (rulla in och koka makaroner, då var klockan nog halv fem typ)

Med andra ord en mycket trevlig kväll, det är inte konstigt att jag idag är på bra humör!

Jag måste åka till Rissne idag för jag har ingen mobilladdare (PANIK!). Där ska jag passa på och måla mina väggar. Min målar vän är förtfarande sjuk så jag får göra det med egna muskler, men det ska nog gå bra.
Får se vad som händer ikväll, något ska jag nog lyckas med !

[Men man kan vara glad ändå]


Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag blev så jävla bakis. Jag drack hela mitt vin, och hos Sebastian drack jag gin&tonic. Usch.

2009-11-22 @ 11:44:02
URL: http://december.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0