JAMES BLUNT ÄR INTE SÅ PJÅKIG

Det är väldigt effektivt att inte ha ett liv :*
jag har iaf börjat på min hemtenta i människan socialt och kulturelt.
Eftersom jdet här nästan är deet första jag gör på hela terminen tycker jag att jag är värd en paus, man måste börja lungt. Så nu kluddar jag runt i mitt block. Det ser så opepp ut och jag försöker verkligen göra glatt...
Det är den här j**la sen hösten. Allt fint är borta och det är bara grått och mörkt. Fy!
Nu kom min syster hem tack och lov! Jag tror vi ska dricka te :)

imorgon är det utvecklingsamtal (aka, sovmorgon till lunch typ) och jag måste lämna Ciaradh, typiskt.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

men då(: . hihi ... du är ändå bäst!

2009-11-09 @ 21:23:57
Postat av: Camilla

Tänk på lussebullarna så blir du lite glader :D

2009-11-09 @ 22:12:48
URL: http://skithundstor.blogg.se/
Postat av: Tove

L: haha :b

C: haha, det funkar alltid :b

2009-11-10 @ 14:38:25
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0