SNART ÄR DET HELG

jag har fått i mig mat nu för ett tag sen så jag är inte lika grinig längre (jag står fortfarande fast vid det jag skrev innan, INAVEL).
Imorgon är det Darwin föreläsningar hela förmiddagen... han fyller nämligen år.
Jag är not pepp at all...
men det är ingen ide att klaga för jag ska dit iaf.

Något jag däremot Är pepp på är Llyns och mina äventyr som kommer hända i helgen.
jag är pepp på hel helgen.
här får ni ett schema från och med fredag :

FREDAG:
  • Lämna Ciaradh
  • Skola
  • Tvätt tid
  • Packa

LÖRDAG:
  • Lastbil ska fyllas och köras till Rissne
  • Vackra till mig
  • Glöggparty hos Llyn (Llyns mammas glöggparty)
  • ÄVENTYR (tänker inte berätta mer för än efteråt)
  • sova
SÖNDAG:
  • Högmässa, storkyrkan 11.00
  • 1 advents lunch med Frida, Freddie, Rasmus, Malin och Llyn
Fredag låter inte så fun, men det ska bli skönt att INTE plugga.
Lördag och Söndag kommer bli så bra, jag kan känna det i stortårna!
Hur jag och Llyn ska lyckas masa oss upp till kyrkan kommer bli intressant att se, men upp ska vi :b
whii!

aja nu måste jag sluta tänka på såna här rolighter för jag måste sova, annars kommer jag slockna hos Mr. Darwin.

böj

ps. hela veckan har jag upplyst om att det snart är helg, och snart ljuger jag inte längre för om 7 minuter är det Torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0