SÖSCHI!

Jag har kollat igenom min blogg. den är väldigt tråkig...så jag tänker bjuda på en bild.
envadsomhändernu- bild för att vara exakt.

[jag sitter på mitt ny funna golv i Rinnse och har köpt sushi på hemköp och lite choklad (med muppmin)]

Jag ska snart dra bort plasten på min underbara sushi (förstår inte varför folk klagar på färdigköpt sushi, den är helt ok) 
sätta på ett avsnitt av satc (blir ingen 13kulle idag)
och ta upp min pensel.
Jag kan inte komma fram till om jag är en duktig mångsysslare eller om jag har koncentrationssvårigheter, hm...

puss iaf

ps. jag har varit utan mänskligkontakt ett tag nu, då börjar jag prata högt med mig själv, läskigt. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0