999

Torsdag.

Idag känner jag inte för att utforska något alls.
Så jag fejkar sjukdom och ligger kvar i min säng med min vetekudde.

Jag har hittat massa ny fin musik, dagens fynd är Erin McCarley.

Det finns inget på TV
Ellen DeGeneres tar kål på mig. Att hon har fått sända 999 avsnitt är ett mysterium.
Jag tror jag ska ta min cykel och ta en tur till sjön här i närheten.
Jag vill simma.
Jag och min data har utvecklat en sådan underbar relation under de senaste dagarna så den får nog följa med. Kanske blir det en uppdatering på stranden.

Imorgon är det fredag och jag ska till skolan. Tror jag iaf...blä
(Just nu bryr jag mig inte om min stavning, ni får överleva.)

böj


Kommentarer
Postat av: MALLANBRALLAN PUSS

ellen degeneres är ju sexxyyaaas!!



heheh böj <3

2009-09-12 @ 17:17:51
URL: http://enlitenbitavallting.blogg.se/
Postat av: Tove

Miss MallanBrallan, jag börjar tvivla på din smak!!!

2009-09-12 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0