BACK...

Det låter kallt och hjärtlöst, men jag trodde inte jag skulle påverkas... alls. Inte mer än jag gör när allmänt sorliga saker händer (typ när han dör i ps I love you.). Jag trodde jag skulle gråta en tår och sen gå vidare, vi var ju ändå inte så nära. men så är/var det inte...
Nu när hon är borta saknar jag henne, låter det konstigt :s
jag vet inte,
jag bryr mig inte, så är det iaf.
Det har varit en tuff vecka,
Mycket har hänt i stillheten och mycket har inte hänt i kaoset...

Det blir skola för mig imorgon, måste tillbaka till verkligeheten, ska ta en tur till gymmet innan bara. får se hur bra det går. kanske lägger upp dom få bilderna jag tog imorgon, men ni kan få ett litet smakprov,
Hanna, mina damer och herrar: (Donabate, Portrane)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0