BUTTERFLYMANIA

Jag ska åka och träffa min underbara faster, Sigrid.
Jag har inte träffat normala människor sen i måndags (mamma, Hanna och Jill är inte normala) så det ska bli sköönt!
Vi ska dricka te och äta kaka i S nya lägenhet/vrå som jag inte sett än. Hon fyllde 25 i tisdags och jag fyller 17 om 18 dagar, så jag tror det är därför det blir kaka men det kan vara en skvallerkaka oxå...
jes 25 år, old, haha. Jag kan inte riktigt släppa det, men jag ska göra det ändå.
Jag hoppas hennes pojkvän är där, har inte träffat honom än.

Gud ibland älskar jag att ha blogg, det är som att prata med någon som inte kan avbryta.

Jag tror jag ska köra på min jesuslook från i måndags.

puss

ps. Imorgon blir det skola, 100% säkert, om det inte råkar hända något, typ ett allvarligt fall av för mycket kakätning. man vet aldrig :/ds.

ps. Jag och Frida spelar fjortisar på msn, känns som det smittade av sig på inlägget :s d.s

ps. Klart du får gästblogga någon dag gumman självklart, hihihih 8-) ds.

Kommentarer
Postat av: f.

kvällsfika är mysigt!

haha, rätt åt dig, moahaha, fjortisbloggarn nästa kanske? hihi

du er cool :*

2009-09-10 @ 19:16:12
Postat av: Tove

Yes!

Frida du suger lite :b

Men bara lite

2009-09-10 @ 19:25:37
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0