Plupp

Nu har jag försökt att fixa min design, jag har nada koll på vad jag håller på med så jag tänker sluta nu.

Tar även en paus från mitt intensiva skolkande och tar lite dåliga cambilder, här kommer två :)





Dagens look var som sagt Jesus. Men jag ser ut som plupp också ser jag nu, haha

Jag har inte riktigt bestämmt vad den här bloggen ska handla om så jag tar en snabb dagen outfit när jag ändå hålller på
 
Suddig men den får duga.
Dagens outfit:
grå/svarta jeansleggins
Mormors tröja, från vila så jag nu
och....ehm vita strumpor.

nu tillbaka till skolkandet :*


Kommentarer
Postat av: Daniel

diggar bilderna, du ser verkligen ut som Jesus 8-)

jag gillar denna blog :D

2009-09-08 @ 05:06:33
Postat av: Tove

haha tack Daniel :)

2009-09-08 @ 15:57:14
URL: http://adreamersdream.blogg.se/
Postat av: malin juuu

HIPPIETOVE!! jag älskart!! pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0