Är du mätt nu?

Hej :)

Äventyr idag också.
Först akut tid hos tandläkaren (min tandställning är helt konstig, eller VA.)
Och nu sitter jag på skinnarviksberget och skriver i min röda bok igen. Jag skulle vilja vara författare har jag kommit fram till. Och jag tänker låtsas att jag är det, kanske kan jag lura de två japanska turisterna här intill mig.

det är så ljust här uppe så jag ser inte riktigt hur bilden ser ut, eller om man ser masten... men här är jag iaf, osminkad och författaraktig.


Här är utsikten, om jag inte minns fel så tror jag att Ida sa att det här är söders högsta punkt (plats?), det låter logiskt men jag är inte hundra. Fint är det i alla fall.

Om jag vore en modern Ronja Rövardotter skulle jag skrika mitt vårskrik här ifrån Stockholm skulle vara mattisskogen Måsarna skulle vara mina vildvittror, stadens råttor skulle vara mina grådvärgar och alla människor skulle vara mina rumpnissar. Och Helveteskapet... det skulle finnas i mig.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså tove, du skriver fint och är minst lika fin!

2009-09-08 @ 21:08:28
Postat av: mallanbrallan

du är så poetisk :D

2009-09-08 @ 21:24:00
Postat av: Tove

tack vem du nu är, det värmer :$

och tackartackar MALLANBRALLAN ;)

2009-09-08 @ 21:48:06
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0