rock-toddy

Idag är det skolk som gäller.
Jag orkar inte med skolan överhuvudtaget. Inte så mycket pluggandet i sig men allt runt omkring det. Låter kanske lite depp men det är det absolut inte, jag är bara trött på det, trött på allt.
 
Så jag åkte till skolan och var där en halv timme och åkte sen tillbaka till odenplan. Där satte jag mig på ett cafe och åt frukost. Jag satt där i två timmar och bara skrev i min röda bok, det var väldigt skönt. Sen tog jag en runda på åhlens (kanske lägger upp en bild på dagens köp senare.) för att få lite kontakt med omvärlden igen.
När jag var klar gick jag ut, bara gick. Vasastan är inte min hemma plan så jag försökte tappa bort mig men inte ens det funkade, helt plötsligt vara jag vid norra bantorget. strosade runt ett tag till, det va konstigt nog skönt. ensamtid brukar itne vara min grej, men idag satt det fin :)

Idag ser jag ut som jesus btw, 
nu ska jag dricka min femte kopp kaffe. Böj



Kommentarer
Postat av: mallanbrallan IGEN!

men vad mysigt ju, konstnärligt på många vis

2009-09-08 @ 21:27:41
Postat av: Tove

ja det va det jag satsade på :)

2009-09-08 @ 21:45:50
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0