BYTA, NÅGON?

Det har gått en timme till och jag sitter kvar på cafet...
Jag försöker tvinga i mig den oljigaste tonfisksalladen jag någonsin varit i närheten av, det går sådär.
Jag har fått sällskap av en dam, hon är nog runt 86 och har svårt att tugga. Hon har troligtvis ett dubbelnamn...

Så här ser jag ut idag:

Det var inte lätt att få till bilderna. Eftersom jag sitter här ensam gäller det att inte posa för mycket, helst inget alls. Det blir smygbilder med smygposer


Jag tror jag skrämmer min lilla tant så det är bäst att sluta. Jag byter ämne...


Jag har tröttnat på att försöka gå vilse så jag skriver ist. Bara ett litet problem, om jag fortsätter att skriva i min röda lilla bok kommer jag bli deprimerad.
Just nu försöker jag komma på om jag är pessimist eller optimist. Tyvärr har min röda bok inget svar. Dagen till ära är jag helt klädd i svart... det kanske besvarar min fråga...
Jag hoppas inte det, jag vill vara optimist. Igår gick jag nästan in på en begravning i högalidkyrkan, om något liknande skulle hända idag är jag förberedd, där av de svarta kläderna. Det är kanske lite pessimistiskt, att bara ta förgivet att det skulle dyka upp en begravning? eller?
gud jag blir galen på mitt huvud, förstår ni vad jag har att göra med? Det är IDIOTI! Kan vi byta huvud snälla!

Nu reser min lilla tant sig upp, jag kanske borde göra det samma. böj.


Kommentarer
Postat av: Antonia

Snygg tjej. Tur att jag får se på henne varje dag.

2009-09-24 @ 16:26:50
URL: http://december.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0