låt oss gå vilse, jag hittar dit...

Nu har jag försökt att tappa bort mig i två dagar, men det går inte. Igår var det vasastan och idag söder. Jag hittar inte överallt, men jag går inte vilse. Ganska frustrerande...
Jag funderar på att köpa en karta imorgon. 
Blir kanske lättare då, att gå vilse om man vet var man Borde gå? Jag kan ha fel...
Imorgon är sista dagen jag testar Stockholm, om det inte funkar då tänker jag sätta mig på tåget och åka till någon random stad och tappa bort mig där ett tag :)


 .T

Kommentarer
Postat av: fräf

miss u. tappa inte bort dig för mücket

2009-09-08 @ 17:02:30
Postat av: Tove

nej då, bara lite lagom :)

2009-09-08 @ 17:30:39
URL: http://adreamersdream.blogg.se/
Postat av: Sveus

Varför försöker Tovus tappa bort sig?

2009-09-08 @ 19:54:07
Postat av: Tove

För att se hur lätt jag hittar tillbaka :)

2009-09-08 @ 19:58:53
URL: http://adreamersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0