varför måste våren tveka?

Söndag, igen...
Jag och Linnea har redan börjat prata om nästa helg, jag vet inte om det är en bra sak eller en dålig sak.
Hur som helst blir den säker jätterolig!
Den här helgen har också varit rolig för i fredags fyllde Llyn år!
Så vi firade henne.
På själva festen såg jag henne i max tre minuter, hon är ju en virrhöna trotts allt.
Sen åkte jag och Linnea till Odenplan.
Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag tog mig där ifrån men jag kommer ihåg när jag mötte Llyn och Gustavo i gullmars så det är alltid nått :)









Imorgon är det (inte så konstigt nog) måndag och det är sov morgon.
Men duktiga som jag och Manda är ska vi ses i skolan klockan nio och jag ska skriva klart min medicinska antropologi grej. (blä).
Jag vet inte om vi är duktiga eller bara konstiga i huvudet.
Hur som helst ska vi vara där.
Imorgon är det också öppethus för alla 94or (+-1) där ska vi också delta.
Vi är otroligt duktiga trots allt.

Jag är otroligt vår sugen.
Jag är sugen på allt som inte är och på allt som kommer.
Jag vet inte om det är nyttigt att leva för helger och lov.
Jag vet inte heller om alla gör det.
Hur som helst är det vår jag vill ha.
Och jag vill ha den nu.

När jag läst igenom det här inlägget ser jag att det inte är mycket jag vet.
Nu kände jag mig som han i naiv.super.
Det betyder att det är dags att sova.
Puss


Kommentarer
Postat av: Manda

Du låter väldigt punktlig och trött i språket så jaaaa, sömn vore nog något ;P



Konstiga är vi nog, nästan helst säkert. men duktiga är vi också. jag tror det är så att vi är konstiga för att vi är duktiga.

och helger och lov, vi (jag längtar också) må vara konstiga och det kanske är något seriöst problem på gång. Men det konstiga slås ut av normaliteten i att söka spänning, njutning och frihet.

det är nog inte konstigt, men det är riskabelt på lång sikt.

Jag tror att det är normaliseringen av att leva farligt som är konstig, och inte vi.

2010-01-24 @ 23:58:16
URL: http://mellanting.blogspot.com
Postat av: linnea

:) jag vill vara med dig i helgen :( tråkigt nog är jag just nu sjuk, frågan är hur jag mår då. HOPPAS det blir av ändå. <3 :) duktigt ni som pluggar ;)

2010-01-26 @ 09:45:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0