festivalavi

Hemma från Peace and Love!

Det var en konstig vecka minst sagt...
Det var det underbaraste jag varit med om samtidigt som det ger en lite obehaglig känsla när jag tänker tillbaka.
Det har hänt så mycket och det känns som alla har förändrats lite på ett eller annat sätt...Det kanske bara är jag men jag tror inte det. Man har sett människors riktiga färger, vissa kom som en överraskning medans andra var lite mer förväntade.
Jag har aldrig aldrig (!) uppskattat en säng så mycket som jag gjorde inatt! Eller duschen! Helt sanslöst vad äckligt det var på campingen. Gårdagens alkohol jäste i solen, fyllematen som blev över och okända kroppsvätskor började koka i den brännande solen, det var vidrigt. Nästa år blir det helt klart husvagn! Trots all skabb och alla pengar var det värt det. Jag hade otroligt roligt i stort sätt hela veckan!
Snart kommer det kanske upp bilder, men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0