operera

Jag är otroligt kuba-sugen! jag vill dit så snabbt som möjligt, helst nu.
Som tur är så vill Llyns älskade Johannes dit så det finns en ganska stor chans att hon följer med.
Igår "serverade" vi på Peters 40års fest. Det hela slutade med att vi blev hemtvingade med en kasse öl runt tre tiden. haha. När vi slutat jobba ungefär klockan elva på kvällen så fick vi vara med och dansa med gamlingarna och dricka massa öl. Vi blev nästan fullast och Llyn fick ett antikt ragg. Alla äldre dansar så roligt, jag älskar det! De ror sig liksom framåt istället för åt sidan och så har de armarna utåt i axel nivå och rör bara på underarmarna. haha det ser jätteroligt ut och det smittar av sig.
Nu ska jag besöka knullträdet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0