ansträngande

På varje lektion idag så behövde man anstränga sig.
Först var det kv och då redovisade vi om västerpartiet, sen var det kommunikationsprov och efter skolan hade jag svenska nationella. Np:t gick helt ok även fast jag inte övat ett skvatt. Jag har en ovanlig förmåga att tvista till alla ämnen i skolan så jag framstår som cynisk och bitter. Jag babblade om att växa upp och min slutsatts blev att alla människor alltid kommer vara ensamma. menmen jag fick det gjort i alla fall!
Efter den ansträngande dagen picknickade vi och firade Malin. Super soft! Jag har massa pics som jag lägger ut någon gång.
Nu är det bad dags! Jag fick en underbar skiva av den bästaste Fridan i världen. Den ska jag lyssna på bland skummet!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0