modern lappskrivning med Llyn

förlåt men jag tror inte det var därför dom skratta :s åt skämtet...vad tror du dom skrattade åt då?b:o vet inte, inte henne kanske men val av ämne? HAHAHAHAHA KANSKE ;) hehe det tror jag för skämtet var inte kul alls. Men om man tänker efter så är dom två lite nöridga, spelar inte dom? hahahahaha ja det är sant, det gör dom säkert, haha det här passar vår klass ganska bra kanske. ämnet? ja:b Haha eller inteeeeeeeeeee. jooooooo! det finns många som spelar.och måsnga som behöver avreagera sig, haha avreagera sih? sig*. ja typ, många är ganska ilskna. jamen hur ska dom avreagera sig för att hon pratar om det? hahaha nejnej inte det jag mena. med själva spelet menar jag, lyssnar inte du? :P det är exakt det hon pratar om, haha. tror du jag kan göra två saker samtidiigt?!?!? hahahahaha du är ju kvinna! eller? ehehehe. nääääääää. oj då, förlåt. ingen fara. konstigt att du inte märkt det när vi duscjat. jag tog förgivet eftersom du går in på damernas. ahaa, nejmenjag är inte kvinna. tyvärr. förlåt :'( ojdå, jaja det är sånr man får ta

 

slut

 

haha. jag är lite pirrig, skum,t va?:S jaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0