Sen som vanligt

15.15 ska jag befinna mig på tcentralen. Klockan är nu 14.18 och jag har precis kommit på vilken tröja jag kan ha på mig. Jag misstänker att jag kommer bli sen, som vanligt... När jag väl har kommit till dit sak jag träffa Linnea, vi ska shopa och äta sen. Det kommer bli jättemysigt!
Vi har skrivit en peaceandlove-shopinglista som vi ska börja på nu, grymt taggad!
så här ser den ut:

Engångskameror (6st)
Stövlar
Tält
Våtservetter 
Tågbiljetter [check]
Bikini
Flipflop/sandaler
Converseliknande skor
Solglasögon
Camping/solstol
Liten axelväska
Sopsäckar
Omlottkjol
Sjal
Solkräm
Regnponcho
Konservöppnare
Fickkniv
Keps/hatt
Långa linnen
Det är säkert mycket mer vi behöver som vi inte tänkt på än... Men vi börjar såhär i alla fall!
Nu måste jag borsta tänderna och rulla ut.
apropå rulla, jag och Llyn startade dagen med yoga på sats. Det var tjejen med den bra rösten igen, underbar start på dagen. Testa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0