fast det är inte dom som ror, som ror så svetten lackar och piskan som kittlar, kittlar inte heller deras feta nackar.

jag är så jävla trött på alla orättvisor som finns i världen. Varför ska skillnaderna mellan folk och folk vara så stora? Alla människor borde ta mig fan vara lika mycket värda oberoende på omständigheter. Vilka tror dom att dom är som gör en hierarkisk ordning som de tvingar folket att tro på? Det är inte bara det som är felet. Människorna är så jävla blinda och uppsnärda i sin egen jävla missär att de inte orkar bry sig. De dör hellre än hjälper en medmänniska. Det här är inte bara ute i världen, det gäller sverige med. Det gäller mäns självutnämnda makt över kvinnor, allt jävla borgarpack, alla blinda och mind fuckade rasister, hela jävla styret och hela jävla samhälls eliten och alla jävla underordnade knegare som är för fega för att stå upp för sin egen jävla rätt och istället väljer att alliera sig med mobbarna. Jävla mind fuckade kapitalist svin. punkt

 

fuck världen, fuck könsmaktsordningen, fuck rasister, fuck borgare, fuck klassblinda, fuck torskar, fuck gymnasie 11, fuck usa, fuck män, fuck krig, fuck fuck fuck fuck men fucka fan inte facket

Det är fan inte ens dom som ror!

Kommentarer
Postat av: llyn

var inte arg tove lilla. Det där vet alla. Lägg energin på att förändra ist för att skriva massa dåliga energitjuvar :)

2010-11-26 @ 11:17:24
Postat av: Tove

uppenbarligen inte eftersom att då hade folk inte bara låtit det ske. Och det är ju pågrund av att jag försöker/vill förändra som jag blir arg eftersom att man ser så tydligt hur fuckat allt är när man försöker ändra byta riktning.

2010-11-26 @ 12:15:41
URL: http://adreamersdream.blogg.se/
Postat av: llyn

jodå, men alla visar det nog inte eller orkar inte. du fattar vad jag menar. och jag förstår att du blir arg, men varför skriva det på bloggen? :P

2010-11-26 @ 15:20:16
Postat av: t

Vad spelar det för roll om jag skriver det på bloggen?

2010-11-26 @ 15:49:11
URL: http://adreamersdream.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bra skrivet!

2010-11-26 @ 17:54:43
URL: http://skithundstor.blogg.se/
Postat av: llyn

äsch då

2010-11-26 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0