iiiih ordförande!

Bästa dagen på länge!
Jag är fnittrig som ett litet barn och har noll koncentrationsförmåga.
.
Jag blev vald till ung vänster sundbybergs ordförande idag!
.
Det är så kul!
Det är den bästa och grymmaste klubben. Jag är så stolt över alla i klubben och allt arbete som vi har gjort. Jag känner mig hedrad att vara ordförande.
.
Jag kommer inte på vad jag ska skriva för att visa hur glad jag är. Det finns inga ord i mitt huvud bara lycka!
Det är inte bara för ordförande rollen utan mer för att vi nu börjar på en ny kula och nu ska klubben växa och bli super aktiv. Det ska jag se till!
peace!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis fina Tove, dt förtjänar du <3

2010-11-21 @ 00:56:35
URL: http://skithundstor.blogg.se/
Postat av: frädd

häftigt tj! rock your red socks nu!

2010-11-21 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0