Jobb nu tack!

Påstådda fördelar med att bo hemma:
  • Man behöver inte laga mat själv
  • Man behöver inte handla mat själv
  • Man behöver inte ta hand om all disk
  • Man behöver inte städa
  • Man behöver inte tvätta
  • Man behöver inte betala för sig
Jag måste laga min egen mat eftersom att jag är vegetarian och min familj inte är det.
Jag måste handla till viss del (typ hummus och sånt), ta hand om min disk, städa, tvätta med jämna mellan rum.
Den ända fördelen för mig är att jag inte behöver betala saker som hyra, el och liknande själv.
Men om jag radar upp alla nackdelar med att bo hemma så känns nästan att betala för sig själv som en förmån.
Jag måste hitta ett jobb nu på direkten så jag kan lämna nästet.
Nästan vilket jobb som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0