Plugg + Fredag= pest

Jag sitter nu på biblioteket vid medis och försöker skriva om Globalisering och allt vad det innebär..
Det suger och det är absolut inte hur jag vill spendera min fredagskväll.
Som tur är så kan man låna Internet på sitt bibliotekskort och jag har en cam om en drake bredvid mig. 
Men det blir inte så värst mycket globalisering gjort..
Typ så här kul är det..
Det som får mig att inte ge upp helt är tanken på kommande vecka!
Jag och Frida gled förbi t-centralen på väg hem och köpte tågbiljetter till Helsingborg.
Helsingborg är en så fin stad och jag längtar något otroligt. Det kommer bli en underbar vecka!
Nu ska jag globalisera mig igen.
I alla fall försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0